loading...
دانلود فیلم و آهنگ جدید
Mohammad بازدید : 58 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام خوبه حال من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Siamak Abbasi Called Im Fine

ترانه : حسین قیاسی , آهنگ و تنظیم : امیر عظیمی و آرون حسینی

Siamak-Abbasi-Khoobe-Hale-Man

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید سیامک عباسی به نام خوبه حال من را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (سیامک عباسی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ بگو هنوز میشه برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

 

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام خوبه حال من

متن آهنگ خوبه خال من از سیامک عباسی

از این ترانه تو بارون ، از این سکوت خیابون منو به خاطره هامون برسون

منو به دار و ندارم به اشتیاق قرارم ، به آرزویی که دارم برسون

تنها اینجا با تو ، خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته

چی بخوام ازت زندگی فقط شوق تو نگاته

خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته

چی بخوام ازت زندگی فقط شوق تو نگاته

مثل یه سایه صمیمی ، مثل یه عکس قدیمی

تو لحظه های رسیدن تو بخند

فقط به یاد تو خوبم ، به اعتماد تو خوبم

بجای هر کسی با من تو بخند

تنها اینجا با تو ، خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته

چی بخوام ازت زندگی فقط شوق تو نگاته

خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته

چی بخوام ازت زندگی فقط شوق تو نگاته

 

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ

برای دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام خوبه حال من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید

و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم پرسرعت و رایگان از سرورهای آسیاتک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 714
  • بازدید سال : 14,418
  • بازدید کلی : 61,843