loading...
دانلود فیلم و آهنگ جدید
Mohammad بازدید : 40 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کیان به نام گریه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Kian Called Cry

ترانه : محمد محتشم ملودی: محمد محتشم
تنظیم ، میکس و مسترینگ: رضاپور رضوی گیتار الکتریک : فیروز ویسانلو

دانلود آهنگ جدید کیان به نام گریه,دانلود آهنگ کیان,دانلود آهنگ جدید کیان

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید کیان به نام گریه را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (کیان) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ گریه برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

 

دانلود آهنگ جدید کیان به نام گریه

متن آهنگ گریه کیان

دیگه صدام نمیرسه بجایی
تو هم که تنهایی حرفمو
به کی بگم وقتی دلم گیره
تو این شبایی که سردو
دلگیره
لبریز بغض ام بارون
میگیره تو نمیدونی چه
سخته دوری حست بمیره
با گریه من داغونم اشکام
دوباره میریزه منی که
دستاتو کم دار هروز غم
دارم بی تو میپیچه بازم
تو گوشم حرفاتو
با گریه من داغونم اشکام
دوباره میریزه منی که
دستاتو کم دار هروز غم
دارم بی تو میپیچه بازم
تو گوشم حرفاتو
کاشکی بگی تو هم هنوز
فکر منی وقتی که اشوبم
فقط بزار عاشقت باشم
اینجوری شاید بتونم یه
لحظه با فکرت اروم بگیرم
نیستی کنارم سخته عزیزم
میخوام باور کنم که تورو
ندارم
با گریه من داغونم اشکام
دوباره میریزه منی که
دستاتو کم دار هروز غم
دارم بی تو میپیچه بازم
تو گوشم حرفاتو
با گریه من داغونم اشکام
دوباره میریزه منی که
دستاتو کم دار هروز غم
دارم بی تو میپیچه بازم
تو گوشم حرفاتو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید کیان به نام گریه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم پرسرعت و رایگان از سرورهای آسیاتک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 14,461
  • بازدید کلی : 61,886